ANUNT DE PARTICIPARE 

„Construire CEF Găneasa 2: 6,25 MW și montare instalație de stocare energie electrică 1,44 MW, Localitatea Găneasa, Județul Ilfov"


Beneficiarul CONNECT GREEN PROJECT SRL, cu sediul social in Strada Bradetului, Nr. 24A, Sc. 3, Et. 1, Ap. 58, București, Sector 4, CUI 45491439, Tel. 0736.383.006, email elenabalan@elektrainvest.ro, va invita sa participati la procedura de atribuire a cotractului care prevede achizitia serviciilor de furnizare echipamente, executie lucrari de constructii si instalatii si punere in functiune pentru Sistem fotovoltaic (inclusiv capacitate de stocare), pentru proiectul cu titlul „Construire CEF Găneasa 2: 6,25 MW și montare instalație de stocare energie electrică 1,44 MW, Localitatea Găneasa, Județul Ilfov".

Programul: Planul National de Redresare si Rezilienta – Pilonul I. Tranzitia verde – Componenta C6. Energie, Masura de investitii - Investitia I.1 – Noi capacitati de productie de energie electrica din surse regenerabile

Procedura de atribuire aleasa: PROCEDURA COMPETITIVA aplicabila solicitantilor / beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene detaliata in cadrul Indrumarul metodologic pentru beneficiarii privați aplicabil în derularea procedurilor de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de Redresare și Reziliență (versiune in vigoare la data de 09.11.2023, cu completarile si modificarile ulterioare).

Obiectul contractului: Furnizare echipamente, executie lucrari de constructii si instalatii si punere in functiune pentru Sistem fotovoltaic

Locatia de implementare: Extravilan comuna Găneasa, Județul Ilfov – teren identificat prin tarlaua T23, parcela 73/ 1/ 13, numar cadastral 51993, carte funciara 51993

Valoarea estimata a contractului: 30,440,000.00 lei fara TVA

Tipul contractului: contract de furnizare

Durata contractului de furnizare: 4 luni, fara insa a depasi data de 30.06.2024, cu posibilitatea de prelungire in cazul prelungirii perioadei de implementare stipulata in Contractul de finantare

Precizare: Pretul agreat in contract este ferm pe toata durata contractului, conform ofertei depuse de operatorul economic.

Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2024 ora 16:00

Operatorii economici interesati vor obtine printr-o solicitare la adresa de email: energie@elektrainvest.ro invitatia de participare impreuna cu caietul de sarcini si specificatiile tehnice, ce cuprind toate cerintele necesare pentru elaborarea ofertei.  

Locul depunerii ofertelor: Ofertele vor fi depusa la adresa: Str. Maria Rosetti nr. 8A, et. 2, sector 2, Bucuresti.



Programul: Planul National de Redresare si Rezilienta – Pilonul I. Tranzitia verde – Componenta C6. Energie, Masura de investitii - Investitia I.1 – Noi capacitati de productie de energie electrica din surse regenerabile

Denumire proiect: „Construire CEF Găneasa 2 6,25 MWP și montare instalație de stocare energie electrică 1,44 MWH, Localitatea Găneasa, Județul Ilfov"

Locatia de amplasare a investitiei: Extravilan comuna Găneasa, Județul Ilfov – teren identificat prin tarlaua T23, parcela 73/ 1/ 13, numar cadastral 51993, carte funciara 51993.

 

Nr. 26 / 08.02.2024

 

 

ERATA LA INVITATIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA COMPETITIVA DE ACHIZITII CU NR. 25/01.02.2024

 

Prin prezenta aducem la cunoastinta tuturor operatorilor economici interesati modificarea prevederilor invitatiei de participare la procedura competitiva cu nr. 25/01.02.2024 – sectiunea INFORMATII RELEVANTE DESPRE GARANTIILE SOLICITATE dupa cum urmeaza:

 

INFORMATII RELEVANTE DESPRE GARANTIILE SOLICITATE

 

Garantia de buna executie

·       Operatorul economic selectat ca urmare a derularii achizitiei are obligatia de a constitui garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.

a) 70% din valoarea garanţiei, în termen de 14 zile de la data încheierii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, dacă nu a ridicat până la acea dată pretenţii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;

b) restul de 30% din valoarea garanţiei, la punerea in functiune a centralei fotovoltaice.

Termenul limita pentru constituirea garantiei de buna executie poate fi prelungit pa baza de solicitare pana la maxim 15 zile de la data semnarii contractului de achizitie.

Modalitate de constituire a garantiei de buna executie:

a) virament bancar intr-un const special deschis, la dispozitie achizitorului

b) instrumente de garantare emise în condiţiile legii astfel:

(i) scrisori de garanţie emise de instituţii de credit bancare din România sau din alt stat;

(ii) asigurări de garanţii emise:

- fie de societăţi de asigurare care deţin autorizaţii de funcţionare emise în România sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene şi/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară, după caz;

- fie de societăţi de asigurare din state terţe prin sucursale autorizate în România de către Autoritatea de Supraveghere Financiară;

 

Se va citi:

·       Operatorul economic selectat ca urmare a derularii achizitiei are obligatia de a constitui garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.

a) 70% din valoarea garanţiei, în termen de 14 zile de la data încheierii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, dacă nu a ridicat până la acea dată pretenţii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;

b) restul de 30% din valoarea garanţiei, la semnarea procesului verbal de receptie finala, conform legii, dupa expirarea perioadei de garantie.

Termenul limita pentru constituirea garantiei de buna executie poate fi prelungit pa baza de solicitare pana la maxim 15 zile de la data semnarii contractului de achizitie.

Modalitate de constituire a garantiei de buna executie:

a) virament bancar intr-un const special deschis, la dispozitie achizitorului

b) instrumente de garantare emise în condiţiile legii astfel:

(i) scrisori de garanţie emise de instituţii de credit bancare din România sau din alt stat;

(ii) asigurări de garanţii emise:

- fie de societăţi de asigurare care deţin autorizaţii de funcţionare emise în România sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene şi/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară, după caz;

- fie de societăţi de asigurare din state terţe prin sucursale autorizate în România de către Autoritatea de Supraveghere Financiară;

 

 

In vederea respectarii principiilor care guverneaza procedura de achizitie competitiva, termenul limita de depunere a ofertelor se va prelungi cu 3 zile lucratoare, respective pana la data de 21.02.2024.

ANUNT DE PARTICIPARE „Construire CEF Găneasa 1: 6,25 MW și montare instalație de stocare energie electrică 1,44 MW, Localitatea Găneasa, Județul Ilfov".


Beneficiarul FUTURE ENERGY PROJECT SRL, cu sediul social in Strada Bradetului, Nr. 24A, Sc. 3, Et. 1, Ap. 58, București, Sector 4, CUI 45496509, Tel. 0736.383.006, email elenabalan@elektrainvest.ro, va invita sa participati la procedura de atribuire a cotractului care prevede achizitia serviciilor de furnizare echipamente, executie lucrari de constructii si instalatii si punere in functiune pentru Sistem fotovoltaic (inclusiv capacitate de stocare), pentru proiectul cu titlul „Construire CEF Găneasa 1: 6,25 MW și montare instalație de stocare energie electrică 1,44 MW, Localitatea Găneasa, Județul Ilfov".

Programul: Planul National de Redresare si Rezilienta – Pilonul I. Tranzitia verde – Componenta C6. Energie, Masura de investitii - Investitia I.1 – Noi capacitati de productie de energie electrica din surse regenerabile

Procedura de atribuire aleasa: PROCEDURA COMPETITIVA aplicabila solicitantilor / beneficiarilor privati pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrari finantate din fonduri europene detaliata in cadrul Indrumarul metodologic pentru beneficiarii privați aplicabil în derularea procedurilor de achiziție pentru atribuirea contractelor de furnizare de produse, prestare de servicii, execuție de lucrări finanțate din fondurile externe nerambursabile și rambursabile aferente Mecanismului de Redresare și Reziliență (versiune in vigoare la data de 09.11.2023, cu completarile si modificarile ulterioare).

Obiectul contractului: Furnizare echipamente, executie lucrari de constructii si instalatii si punere in functiune pentru Sistem fotovoltaic

Locatia de implementare: Extravilan comuna Găneasa, Județul Ilfov – teren identificat prin tarlaua T23, parcela 73/7, numar cadastral 50704, carte funciara 50704

Valoarea estimata a contractului: 30,440,000.00 lei fara TVA

Tipul contractului: contract de furnizare

Durata contractului de furnizare: 4 luni, fara insa a depasi data de 30.06.2024, cu posibilitatea de prelungire in cazul prelungirii perioadei de implementare stipulata in Contractul de finantare

Precizare: Pretul agreat in contract este ferm pe toata durata contractului, conform ofertei depuse de operatorul economic.

Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2024 ora 16:00

Operatorii economici interesati vor obtine printr-o solicitare la adresa de email: energie@elektrainvest.ro invitatia de participare impreuna cu caietul de sarcini si specificatiile tehnice, ce cuprind toate cerintele necesare pentru elaborarea ofertei.

Locul depunerii ofertelor: Ofertele vor fi depusa la adresa: Str. Maria Rosetti nr. 8A, et. 2, sector 2, Bucuresti.


Programul: Planul National de Redresare si Rezilienta – Pilonul I. Tranzitia verde – Componenta C6. Energie, Masura de investitii - Investitia I.1 – Noi capacitati de productie de energie electrica din surse regenerabile

Denumire proiect: „Construire CEF Găneasa 1 6,25 MWP și montare instalatie de stocare energie electrică 1,44 MWH, Localitatea Găneasa, Județul Ilfov"

Locatia de amplasare a investitiei: Extravilan comuna Găneasa, Județul Ilfov – teren identificat prin tarlaua T23, parcela 73/ 7, numar cadastral 50704, carte funciara 50704.

 

Nr. 24 / 08.02.2024

 ERATA LA INVITATIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA COMPETITIVA DE ACHIZITII CU NR. 23/ 01.02.2024

Prin prezenta aducem la cunoastinta tuturor operatorilor economici interesati modificarea prevederilor invitatiei de participare la procedura competitiva cu nr. 23/ 01.02.2024 – sectiunea INFORMATII RELEVANTE DESPRE GARANTIILE SOLICITATE dupa cum urmeaza:

RELEVANT INFORMATION ABOUT

THE REQUESTED GUARANTEES

 

Good performance guarantee

·       Operatorul economic selectat ca urmare a derularii achizitiei are obligatia de a constitui garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.

a) 70% din valoarea garanţiei, în termen de 14 zile de la data încheierii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, dacă nu a ridicat până la acea dată pretenţii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;

b) restul de 30% din valoarea garanţiei, la punerea in functiune a centralei fotovoltaice.

Termenul limita pentru constituirea garantiei de buna executie poate fi prelungit pa baza de solicitare pana la maxim 15 zile de la data semnarii contractului de achizitie.

Modalitate de constituire a garantiei de buna executie:

a) virament bancar intr-un const special deschis, la dispozitie achizitorului

b) instrumente de garantare emise în condiţiile legii astfel:

(i) scrisori de garanţie emise de instituţii de credit bancare din România sau din alt stat;

(ii) asigurări de garanţii emise:

- fie de societăţi de asigurare care deţin autorizaţii de funcţionare emise în România sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene şi/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară, după caz;

- fie de societăţi de asigurare din state terţe prin sucursale autorizate în România de către Autoritatea de Supraveghere Financiară;

 

Se va citi:

·       Operatorul economic selectat ca urmare a derularii achizitiei are obligatia de a constitui garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.

a) 70% din valoarea garanţiei, în termen de 14 zile de la data încheierii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, dacă nu a ridicat până la acea dată pretenţii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;

b) restul de 30% din valoarea garanţiei, la semnarea procesului verbal de receptie finala, conform legii, dupa expirarea perioadei de garantie.

Termenul limita pentru constituirea garantiei de buna executie poate fi prelungit pa baza de solicitare pana la maxim 15 zile de la data semnarii contractului de achizitie.

Modalitate de constituire a garantiei de buna executie:

a) virament bancar intr-un const special deschis, la dispozitie achizitorului

b) instrumente de garantare emise în condiţiile legii astfel:

(i) scrisori de garanţie emise de instituţii de credit bancare din România sau din alt stat;

(ii) asigurări de garanţii emise:

- fie de societăţi de asigurare care deţin autorizaţii de funcţionare emise în România sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene şi/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară, după caz;

- fie de societăţi de asigurare din state terţe prin sucursale autorizate în România de către Autoritatea de Supraveghere Financiară;

 

 

In vederea respectarii principiilor care guverneaza procedura de achizitie competitiva, termenul limita de depunere a ofertelor se va prelungi cu 3 zile lucratoare, respective pana la data de 21.02.2024, ora 16:00.

 

Programul: Planul National de Redresare si Rezilienta – Pilonul I. Tranzitia verde – Componenta C6. Energie, Masura de investitii - Investitia I.1 – Noi capacitati de productie de energie electrica din surse regenerabile

Denumire proiect: „Construire CEF Găneasa 2 6,25 MWP și montare instalație de stocare energie electrică 1,44 MWH, Localitatea Găneasa, Județul Ilfov"

Locatia de amplasare a investitiei: Extravilan comuna Găneasa, Județul Ilfov – teren identificat prin tarlaua T23, parcela 73/ 1/ 13, numar cadastral 51993, carte funciara 51993.

 

Nr. 26 / 08.02.2024

 

 

ERATA LA INVITATIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA COMPETITIVA DE ACHIZITII CU NR. 25/01.02.2024

 

Prin prezenta aducem la cunoastinta tuturor operatorilor economici interesati modificarea prevederilor invitatiei de participare la procedura competitiva cu nr. 25/01.02.2024 – sectiunea INFORMATII RELEVANTE DESPRE GARANTIILE SOLICITATE dupa cum urmeaza:

 

INFORMATII RELEVANTE DESPRE GARANTIILE SOLICITATE

 

Garantia de buna executie

·       Operatorul economic selectat ca urmare a derularii achizitiei are obligatia de a constitui garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.

a) 70% din valoarea garanţiei, în termen de 14 zile de la data încheierii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, dacă nu a ridicat până la acea dată pretenţii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;

b) restul de 30% din valoarea garanţiei, la punerea in functiune a centralei fotovoltaice.

Termenul limita pentru constituirea garantiei de buna executie poate fi prelungit pa baza de solicitare pana la maxim 15 zile de la data semnarii contractului de achizitie.

Modalitate de constituire a garantiei de buna executie:

a) virament bancar intr-un const special deschis, la dispozitie achizitorului

b) instrumente de garantare emise în condiţiile legii astfel:

(i) scrisori de garanţie emise de instituţii de credit bancare din România sau din alt stat;

(ii) asigurări de garanţii emise:

- fie de societăţi de asigurare care deţin autorizaţii de funcţionare emise în România sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene şi/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară, după caz;

- fie de societăţi de asigurare din state terţe prin sucursale autorizate în România de către Autoritatea de Supraveghere Financiară;

 

Se va citi:

·       Operatorul economic selectat ca urmare a derularii achizitiei are obligatia de a constitui garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului, in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului.

a) 70% din valoarea garanţiei, în termen de 14 zile de la data încheierii procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, dacă nu a ridicat până la acea dată pretenţii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;

b) restul de 30% din valoarea garanţiei, la semnarea procesului verbal de receptie finala, conform legii, dupa expirarea perioadei de garantie.

Termenul limita pentru constituirea garantiei de buna executie poate fi prelungit pa baza de solicitare pana la maxim 15 zile de la data semnarii contractului de achizitie.

Modalitate de constituire a garantiei de buna executie:

a) virament bancar intr-un const special deschis, la dispozitie achizitorului

b) instrumente de garantare emise în condiţiile legii astfel:

(i) scrisori de garanţie emise de instituţii de credit bancare din România sau din alt stat;

(ii) asigurări de garanţii emise:

- fie de societăţi de asigurare care deţin autorizaţii de funcţionare emise în România sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene şi/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară, după caz;

- fie de societăţi de asigurare din state terţe prin sucursale autorizate în România de către Autoritatea de Supraveghere Financiară;

 

 

In vederea respectarii principiilor care guverneaza procedura de achizitie competitiva, termenul limita de depunere a ofertelor se va prelungi cu 3 zile lucratoare, respective pana la data de 21.02.2024.

Anunţ finalizare proiect: „Dezvoltarea activității societății Elektra Invest SRL”

28.12.2023

ELEKTRA INVEST S.R.L. anunţă finalizarea activităţilor proiectului “Dezvoltarea activității societății Elektra Invest SRL “, Cod SMIS 159300, finanțat in cadru POC - Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020, Axa prioritară 4 ”Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economie” si a prioritatii de investitii ”Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare” ale Programul Operational Competitivitate 2014-2020, de consolidarea poziției pe piață a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19.

Perioada de implementare proiectului este de la data semnării contractului, la care se adaugă, dacă este cazul, şi perioada de desfăşurare a activităţilor proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanţare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor si nu va depăși data de 31.12.2023 și are o valoare totală de 4,885,554.52 lei, valoarea cofinantarii UE de 2,069,962.35 lei .

Data de incepere a proiectului: 17.01.2023.

Data de finalizare a proiectului: 31.12.2023.

Obiectivul principal al proiectului il constituie consolidarea poziției pe piață a societatii ELEKTRA

INVEST SRL, afectate de criza economica generata de pandemia de COVID-19.

Rezultate proiectului sunt:

1. Documentatie proiect elaborata:

- cerere de finantare elaborata;

- plan de afaceri elaborat;

- alte documente elaborate pentru pregatirea proiectului.

2. Dotarea cu active corporale, inclusiv mjloace de transport auto electrice care se supun prevederilor Anexei I la Regulamentul Delegat (UE) 2021/2139 al Comisiei din 4 iunie 2021 de completare a Regulamentului (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului precum:

- 4 echipamente tehnologice (mașini, utilaje și instalații de lucru)

- 4 mijloace de transport auto electrice

3. Cresterea cifrei de afaceri in anul 3 de sustenabilitate cu 15,42% fata de nivelul anului 2020. Numărul de angajați în anul 3 de sustenabilitate va fi cel puțin egal ca cel din anul 2020, respectiv 60 angajati.

Informaţii suplimentare se pot obţine la:

ELEKTRA INVEST S.R.L.

Persoana de contact: BALAN ELENA, Administrator, Telefon: 0736383006. Adresa de e-mail: elenabalan@elektrainvest.ro


Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014- 2020

Anunţ începere proiect: „Dezvoltarea activitatii societatii Elektra Invest SRL”

23.02.2023

ELEKTRA INVEST S.R.L. anunţă începerea activităţilor proiectului “Dezvoltarea activitatii societatii Elektra Invest SRL “, Cod SMIS 159300, finanțat in cadru POC - Programul Operaţional Competitivitate 2014-2020, Axa prioritară 4 ”Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economie” si a prioritatii de investitii ”Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare” ale Programul Operational Competitivitate 2014-2020, de consolidarea poziției pe piață a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19.

Perioada de implementare proiectului este de la data semnării contractului, la care se adaugă, dacă este cazul, şi perioada de desfăşurare a activităţilor proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanţare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor si nu va depăși data de 31.12.2023 și are o valoare totală de 4,885,554.52 lei, valoarea cofinantarii UE de 2,069,962.35 lei .

Data de incepere a proiectului: 17.01.2023.

Data de finalizare a proiectului: 31.12.2023.

Obiectivul principal al proiectului il constituie consolidarea poziției pe piață a societatii ELEKTRA

INVEST SRL, afectate de criza economica generata de pandemia de COVID-19.

Rezultate asteptate ale proiectului sunt:

1. Documentatie proiect elaborata:

- cerere de finantare elaborata;

- plan de afaceri elaborat;

- alte documente elaborate pentru pregatirea proiectului.

2. Dotarea cu active corporale, inclusiv mjloace de transport auto electrice care se supun prevederilor Anexei I la Regulamentul Delegat (UE) 2021/2139 al Comisiei din 4 iunie 2021 de completare a Regulamentului (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului precum:

- 4 echipamente tehnologice (mașini, utilaje și instalații de lucru)

- 4 mijloace de transport auto electrice

3. Cresterea cifrei de afaceri in anul 3 de sustenabilitate cu 15,42% fata de nivelul anului 2020. Numărul de angajați în anul 3 de sustenabilitate va fi cel puțin egal ca cel din anul 2020, respectiv 60 angajati.

Informaţii suplimentare se pot obţine la:

ELEKTRA INVEST S.R.L.

Persoana de contact: BALAN ELENA, Administrator, Telefon: 0736383006. Adresa de e-mail: elenabalan@elektrainvest.ro


Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operaţional Competitivitate 2014- 2020